مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 08:422022-09-01اقتصادي

تنش آبی در قروه برطرف می شود/اختصاص 1200 میلیارد تومان به راه آهن همدان سنندج


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: انتقال آب از سد آزاد به سد قوچم برای رفع تنش آبی شهرستان قروه است که امیدواریم بتوانیم مشکل کمبود آب را با مدیریت هوشمند به حداقل ممکن برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، کیومرث حبیبی در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها در از سد آزاد به سد قوچم برای رفع تنش آبی شهرستان قروه است که امیدواریم بتوانیم مشکل کمبود آب را با مدیریت هوشمند به حداقل ممکن برسانیم.

به گفته وی، معضل پسماند در کل کره زمین وجود دارد و مختص استان کردستان و شهرستان قروه نیست با توجه به اینکه اراضی اطراف شهر قروه اراضی باارزش کشاورزی و زراعی هستند به راحتی نمی توان مکانی را برای دفن یا سوزاندن زباله ها مشخص کرد.

حبیبی در ادامه افزود: لازم است یک کار کارشناسی دقیق صورت بگیرد که مکان موجود موجب نارضایتی مردم نشود به عبارتی تبعات اجتماعی به همراه نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان به پروژه راه آهن همدان سنندج هم اشاره کرد و گفت: برای راه آهن تاکنون حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان هزینه شده و با تأخیر روزانه وسایل و ریل آهن فرسوده می شود لذا برای همین مدیریت بهره برداری از آن ارجحیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در قروه برطرف می شود/اختصاص 1200 میلیارد تومان به راه آهن همدان سنندج

تنش آبی در قروه برطرف می شود/اختصاص 1200 میلیارد تومان به راه آهن همدان سنندج