مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 13:322022-09-01بين الملل

مسکو: وضعیت نیروگاه اتمی زاپروژیا پیچیده است


وزارت دفاع روسیه با اشاره به تلاش گروهی 60 نفر از مزدوران اوکراینی برای خرابکاری در نیروگاه اتمی زاپروژیا، گفت وضعیت در این منطقه تحت کنترل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از ورود تیمی از کارشناسان و بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به سرپرستی رافائل گروسی مدیرکل این سازمان به اوکراین، روسیه از تضمین امنیت آنها در منطقه زاپروژیا خبر داد.

وزارت دفاع روسیه امروز (پنجشنبه) با انتشار فیلمی از آرامشی که در محیط نیروگاه اتمی زاپروژیا واقع در جنوب شرقی اوکراین برقرار است، گفت: وضعیت در این منطقه پیچیده است اما اوضاع تحت کنترل ما قرار دارد .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، این وزارتخانه با بیان اینکه صبح امروز گروهی 60 نفره از خرابکاران اوکراینی تلاش داشتند که این نیروگاه را تصرف کنند، توضیح داد: بر آمادگی خود جهت پذیرش تیم آژانس اتمی در این تأسیسات با امنیت کامل، تاکید می کنیم .

در این بیانیه آمده است: حضور ایمن بازرسان آژانس اتمی در نیروگاه زاپروژیا را تضمین می کنیم و علی رغم اقدامات رژیم کی یف برای برهم زدن و ایجاد اخلال در این بازدید، آماده پذیرش آنها هستیم .

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که نظامیان اوکراینی از ساعت 8 صبح امروز به وقت مسکو، محلی که قرار است بازرسان آژانس اتمی در نزدیکی واسیلیفکا و نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: وضعیت نیروگاه اتمی زاپروژیا پیچیده است

مسکو: وضعیت نیروگاه اتمی زاپروژیا پیچیده است