مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 15:472022-09-01بين الملل

دعوت نوری المالکی به آرامش، گذشت و گفت وگو در عراق


رییس ائتلاف «دوله القانون» ضمن استقبال از رفع تنش و ثبات، نسبت به خونریزی در عراق هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نوری المالکی رییس ائتلاف دوله القانون عراق بعد از ظهر امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که همیشه از درخواستها برای آرامش و رفع تنش و ثبات استقبال می کند.

المالکی ضمن هشدار درباره عواقب ریخته شدن خون افراد، تصریح کرد، اگر خونی به ناحق ریخته شود، کینه و شکافی ایجاد خواهد کرد که پر کردن آن، دشوار است و طول خواهد کشید.

وی با بیان اینکه همه گروههای سیاسی باید بر سر یک میز حاضر شوند و عراق را هدف خود بدانند، خاطر نشان کرد: از همه برادرانم می خواهم که از رسانه های تشنج زا، پاسخ های سخت و فحش و ناسزا دوری کنند .

این دیپلمات عراقی در پایان تأکید کرد: آنچه امروز به آن نیاز داریم این است که از کسی که در حق ما ظلم کرده است، بگذریم، کسانی را که به ما بدی کردند، ببخشیم و به کسانی که از ما دور شدند، نزدیک شویم .

المالکی سه شنبه هفته جاری نیز بیانیه ای در ارتباط با تحولات سیاسی عراق صادر کرد و گفت که زور نمی تواند واقعیتی سیاسی را تحمیل کند که دیگران از حرکت با قطب نمای آن بیزارند.

وی همچنین تأکید کرد: کسی که شعله های جنگ را می افروزد، متوقف کننده و کنترل کننده روند آن نخواهد بود و همین طور او ثمره این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت نوری المالکی به آرامش، گذشت و گفت وگو در عراق

دعوت نوری المالکی به آرامش، گذشت و گفت وگو در عراق