مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 11:272022-09-02اقتصادي

ایجاد 300 شغل برای زندانیان با 2000 کلونی زنبور عسل


مدیرکل زندان های لرستان با اشاره به اینکه سال 98 کار را با 48 کلونی زنبور عسل در بروجرد شروع کردیم و امروز به بیش از 500 کلونی رسیده است، گفت: قرار است تا پایان سال آینده کلونی ها به حداقل 2000 هزار افزایش پیدا کند و بیش از 300 زندانی را مشغول کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عبدالمجید کشوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تعداد از جوانان و مستعدین که باید در حوزه های مختلف مشغول کار باشند به دلایلی گرفتار زندان شده اند، عنوان کرد: همه ما مسوول هستیم و باید شرایط را به گونه ی رقم بزنیم که آسیب های اجتماعی به حداقل برسد.

وی افزود: اگر زمینه اشتغال جوانان فراهم شود که ما در استان شاهد این موضوع هستیم، روستایی مانند کفراج  قطب تولید عسل می شود، و اگر شرایط اشتغال مهیا نباشد روستایی دیگر به همان تعداد خانوار کفراج به محل آسیب های اجتماعی تبدیل می شود.

مدیرکل زندان های لرستان با بیان اینکه  باید فکری برای ایجاد اشتغال جوانان  شود، اظهار کرد: موضوع آموزش در بحث در استان داریم که امیدوار کننده است، خوشبختانه زنبورداران ما از مرحله سمتی عبور کرده اند و این خود زمینه ساز اشتغال و تولید است.

وی بیان کرد: پرورش زنبور عسل در استان به گونه ای است که توسط  ترویج جهاد کشاورزی  و اتحادیه زنبورداران تا پشت درهای زندان هم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 300 شغل برای زندانیان با 2000 کلونی زنبور عسل

ایجاد 300 شغل برای زندانیان با 2000 کلونی زنبور عسل