مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 11:422022-09-02سياسي

پدافند هوایی ارتش هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می کند


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران صبح امروز به منظور چهاردهمین سالروز  تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش با امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش دیدار و گفت وگو کردند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی پدافند هوایی ارتش، تعامل سازنده، اثرگذار، مثمر ثمر و همچنین تبادل دانش با کشورهای دوست و هم پیمان را در تمامی سطوح امری لازم و ضروری دانست و گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش با تکیه بر دانش بومی، خلاقیت، نوآوری، تعهد و نیروی انسانی با ذکاوت و هوشیار توانسته است با عبور از تمامی تحریم ها و محدودیت ها به قدرتی مثال زدنی در سطح منطقه تبدیل شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار در منطقه و جهان است و پدافند هوایی ارتش همواره در راستای مقابله با انواع تهدیدات در زمینه ی علوم پدافندی لحظه به لحظه در حال رشد و نقش آفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی ارتش هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می کند

پدافند هوایی ارتش هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می کند