مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 11:472022-09-02حوادث

دستگیری ماساژور های زورگیر


در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان یک دستگاه بیسیم و دستبند فلزی نظامی و یک عدد افشانه اشک آور یک عدد وتونفا نظامی کشف شد - رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو مرد و یک زن ماساژور که پس از ارائه خدمات از شهروندان زورگیری می کردند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اخاذی 2 مرد و یک زن، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری ابوذر بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: چکیده اظهارات شاکی نشان از این داشت، شاکی برای دریافت خدمات ماساژ در فضای مجازی با زن و مردی آشنا شده است.

پس از ارائه خدمات و پرداخت هزینه خدمات ارائه شده، متهمان با فیلمبرداری و تهدید انتشار فیلم، از وی اخاذی و مرد دیگری که خود را مامور معرفی می کرده مبالغ مختلفی را اخاذی کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه این افراد شناسایی شد عنوان کرد: در یک عملیات پلیسی هر 3 متهم دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند، پس از فیلمبرداری از شهروندان خود را مامور و از شهروندان اخاذی می کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان یک دستگاه بیسیم و دستبند فلزی نظامی و یک عدد افشانه اشک آور یک عدد وت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری ماساژور های زورگیر

دستگیری ماساژور های زورگیر