مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-02سياسي

تحویل 1000 تن آسفالت به یزد توسط قرارگاه سازندگی بسیج برای معابر روستایی


دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج کشور با بیان این که ظرفیت های استان یزد بیشتر از محرومیت های آن است، گفت: تاکنون بالغ بر 80 درصد سهمیه آسفالت استان یزد از سوی قرارگاه سازندگی بسیج تحویل شده و 400 تن سهمیه مازاد نیز برای یزد در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهدی غلامی در جریان سفر خود به این استان با حضور در هماهنگی طرح های در دستور کار و محرومیت زدایی بسیج کشور با اشاره به اهمیت ارتباط و همکاری دو طرفه بسیج سازندگی یزد با آبفای استان، گفت: شش کارگاه در شهرستان های مهریز، اردکان، تفت و یزد ایجاده شده و چهار کارگاه نیز در حال ساخت است.

غلامی تهیه ملزومات برای کارگاه های توانمندسازی جامعه هدف بسیج را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد: در رابطه با مسئله آسفالت بین روستاها، مزارع، نواحی مقاومت بسیج و پاسگاه های انتظامی نیز، 1300 تن سهمیه آسفالت یزد است که تاکنون 80 درصد آن به استان داده شده است.

وی تأکید کرد: 400 تن به سهمیه آسفالت استان یزد اضافه شده که در مقرر شد به جز روستاها به محلات کم برخوردار و حاشیه شهر یزد نیز اختصاص یابد.

دبیر قرارگاه سازندگی بسیج کشور با بیان این که ظرفیت های استان یزد بیشتر از محرومیت های آن است و می توان با برنامه ریزی مناسب و همگرایی بیش از پیش نظام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 1000 تن آسفالت به یزد توسط قرارگاه سازندگی بسیج برای معابر روستایی

تحویل 1000 تن آسفالت به یزد توسط قرارگاه سازندگی بسیج برای معابر روستایی