مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 13:322022-09-02ورزشي

واعظ: فیفا می تواند انتخابات ایران را ابطال کند


امیررضا واعظ آشتیانی درباره روند برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: من فقط قبل از اینکه به این موضوع ورود کنم، باید بگویم حبیبی عضو کمیته بدوی در برنامه فوتبال برتر نکاتی را مطرح کرد و باعث شد مشروعیت این انتخابات زیر سؤال برود و این گزارش برای فیفا کفایت می کند که انتخابات را ابطال کند.

مواردی اشاره شد که جای تأسف داشت و ما شاهد بودیم که دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال خیلی شجاعانه و منطقی تصمیم گیری کرد و آن چیزی را که طبق اساسنامه و آیین نامه بود، انجام داد.

در ماده 35 اساسنامه فدراسیون آمده است، هیئت رییسه باید قانونی باشد و در بند دو می گوید که فراهم نمودن مقدمات، در صورتی که در ماده 67 آمده است، برگزاری مجمع عمومی با دبیرکل است و اگر ببیند شرایط برگزاری انتخابات مهیا نیست، می تواند جلوی انجام آن را بگیرد.

به عقیده من حرکت اخیر کامرانی فر کاملاً منطقی و درست بوده است.

وی ادامه داد: خیلی جالب است که وقتی دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام می کند انتخابات برگزار نمی شود، هیئت رییسه که با دو یا چهار نفر تشکیل جلسه داده و قانونی هم نیست، می گوید انتخابات برگزار شود.

اینها با کدام مرجع امضایی می خواستند انتخابات را برگزار کنند؟ با فشار پشت پرده و پرده نشینان که می گفتند نظام مهم است و اتفاقاتی را رقم زدند که امروز می بینیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظ: فیفا می تواند انتخابات ایران را ابطال کند

واعظ: فیفا می تواند انتخابات ایران را ابطال کند