مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 10:072022-09-03سياسي

بهسازی و آسفالت معابر 22 روستای بشاریات در دستور کار قرار دارد


امسال در 22 روستای بخش بشاریات جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، جلسه هم اندیشی دهیاران بخش بشاریات با حضور لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین، موسوی پور بخشدار بشاریات، بشیریان رییس شورای اسلامی بخش و دهیاران در سالن جلسات بخشداری برگزار و مسائل و مشکلات حوزه های مختلف مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

سید محسن موسوی پور بخشدار بشاریات با اشاره به محرومیت های بخش بشاریات و پروژه های عمرانی انجام شده و در حال اجرا در این بخش گفت: امسال در 22 روستا پروژه عمرانی در قالب جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت اجرایی می شود که درسال گذشته این پروژه در 10 روستا اجرا شده بود.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی فرماندار شهرستان آبیک آسفالت سه جاده روستایی هزارجلفا، رصی آباد و زعفران که مطالبه چندین ساله مردم این روستاها بود، اجرایی شده است.

  بخشدار بشاریات اضافه کرد: امسال پنج مسکن محرومین در روستای خرم پشته به همت خیران احداث شده و کلید آنها تحویل نیازمندان شده است.

  موسوی پور خاطرنشان کرد: مطالعه نصب دوربین های مداربسته در 25 روستای بخش بشاریات در حال انجام است و تا پایان سال این مهم تحقق می یابد که در امنیت روستاها تاثیرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و آسفالت معابر 22 روستای بشاریات در دستور کار قرار دارد

بهسازی و آسفالت معابر 22 روستای بشاریات در دستور کار قرار دارد