مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 11:472022-09-03اقتصادي

پیش بینی کارشناس: واردات خودور تاثیر اندکی بر قیمت بازار خودرو می گذارد


بازار خودروهای چینی مونتاژی با این مصوبه تاثیر چندانی نخواهد یافت و خودروهای مونتاژی چینی که با بهای گزاف در بازار عرضه می شوند، همچنان با سودآوری خوبی بی تهدید خواهند ماند.

- بازار خودروهای چینی مونتاژی با این مصوبه تاثیر چندانی نخواهد یافت و خودروهای مونتاژی چینی که با بهای گزاف در بازار عرضه می شوند، همچنان با سودآوری خوبی بی تهدید خواهند ماند.

یک کارشناس صنعت خودرو درباره آیین نامه واردات خودرو گفت: بازار خودروهای وارادتی قدیمی بی تاثیر از این مصوبه خواهند بود و خودروهای خارجی قدیمی در کلاس های دی به بالا همچنان با معاملات خودروهای کهنه روزگار خواهد گذراند.

فربد زاوه درباره آیین نامه واردات خودرو گفت : به هر شکل ساختار این مصوبه فارغ از شناور بودن تعرفه که تاثیر آن بر قیمت بازار رفع شده و قیمت متناظر با عرضه و تقاضا در بازار تعیین می شود، بر بازار را می توان اینگونه شناسایی کرد.

وی افزود: بازار خودروهای وارادتی قدیمی بی تاثیر از این مصوبه خواهند بود و خودروهای خارجی قدیمی در کلاس های دی به بالا همچنان با معاملات خودروهای کهنه روزگار خواهد گذراند.

این به این معنی است که خودروهایی مانند راو4، سانتافه، انواع بنز و بی ام و عمده محصولات هیوندای کیا و تویوتا همچنان با محصولات قدیمی ادامه حیات می دهند و لذا تاثیری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کارشناس: واردات خودور تاثیر اندکی بر قیمت بازار خودرو می گذارد

پیش بینی کارشناس: واردات خودور تاثیر اندکی بر قیمت بازار خودرو می گذارد