مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 15:072022-09-03سياسي

افزایش رشته های فنی و حرفه ای در مدارس شهرستان بن


رشته های تخصصی فنی و کاربردی جدید به رشته های مدارس شهرستان بن اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد رضا علی بیگی ظهر امروز در نشست شورای آموزش شهرستان بن گفت: ایجاد اشتغال بدون پشتوانه علمی و آموزشی به سرانجام نخواهد رسید یا با سرعت کم پیش خواهد رفت و یا دچار شکست هایی از جمله شکست مالی شدید خواهد شد.

فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه ادارات مورد نیاز عموم مردم تا پایان شهریور موظف به استقرار هستند، افزود: اداره فنی و حرفه ای با رویکرد و سیاست آموزشی، توسعه ای و تکریم ارباب رجوع در شهرستان مستقر می شود.

علی بیگی با اشاره به ضرورت ارائه آموزش ها بر اساس بازار کار و نیاز منطقه و شهرستان تأکید کرد: آموزش ها علاوه بر کلاسیک بودن باید بصورت کاربردی و عملیاتی انجام شوند و خروجی کارآموزها و عملکرد آن ها در جامعه دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: باید از هدر رفتن وقت و هزینه داوطلبان آموزش و کارآموزی پرهیز شود که عدم مدیریت این امر به مرور زمان باعث ایجاد دلسردی و ناامیدی در مردم و اسراف در بیت المال می شود.

علی بیگی با یادآور شدن ظرفیت علمی و وجود نیروهای متخصص در شهرستان بن مطرح کرد: اولویت صدور مجوزهای آموزشگاه های فنی و حرفه ای با نیروهای بومی متخصص شهرستان است که مجوز تأسیس طی 72 ساعت توسط سازمان فنی و حرفه ای صادر خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رشته های فنی و حرفه ای در مدارس شهرستان بن

افزایش رشته های فنی و حرفه ای در مدارس شهرستان بن