مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 15:072022-09-03سياسي

نگاهی آماری به توصیه های رهبر انقلاب در یک سالگی دولت ها+ جزییات


به بهانه دیدار اخیر «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری و اعضای هیات دولت وی با رهبر انقلاب، مروری تطبیقی به بیانات حضرت آیت­ الله خامنه ­ای در یک ­سالگی دولت­ های پنجم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، هفته دولت (2 تا 8 شهریور) که مصادف با سال روز شهادت شهیدان محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر دومین دولت پس از انقلاب است، فرصتی است که کارنامه سالانه دولت ها در مقایسه با این دولت تراز انقلاب اسلامی مورد ارزیابی و امعان نظر قرار بگیرد.

بنا به سنت هر ساله در این ایام رهبر انقلاب که همواره رویکردی حمایتی نسبت به مسئولان نظام داشته ­اند، در دیدار اعضای دولت­ های وقت، با گرامی ­داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، نقاط قوت و اقدامات خوب دولت­ ها را برشمرده و همچنین توصیه­ هایی نیز داشته­ اند.

به بهانه دیدار اخیر سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت وی با رهبر انقلاب، مروری تطبیقی به بیانات حضرت آیت­ الله خامنه ­ای در یک ­سالگی دولت­ های پنجم، هفتم، نهم، یازدهم و سیزدهم کرده­ ایم.

در این بررسی با رجوع به متن بیانات رهبر انقلاب در تاریخ ­های مورد نظر، تمجیدها و توصیه­ های ایشان به دولت ها  را به تفکیک گردآوری و سپس مقایسه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی آماری به توصیه های رهبر انقلاب در یک سالگی دولت ها+ جزییات

نگاهی آماری به توصیه های رهبر انقلاب در یک سالگی دولت ها+ جزییات