مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 15:072022-09-03سياسي

باحکم آیت الله صدیقی، محمدمهدی اسماعیلی رییس شورای امر به معروف وزارت ارشاد شد


حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه توسط رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعطاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی آیت الله محمدکاظم صدیقی رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس شورای امر به معروف این وزارتخانه منصوب شد.

در این نشست آیت الله محمدکاظم صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، دبیر و تعدادی از مسئولان این ستاد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین آن وزارتخانه، رییس، جانشین و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احکام خود را دریافت کردند.

بر این اساس محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارتخانه و سیدمحمد هاشمی شیرازی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها و حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی مشاور وزیر در امور فرهنگی به عنوان جانشین و دبیر این شورا حکم خود را با امضای دبیر ستاد دریافت کردند.

غفلت ستاد امر به معروف یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل جبران نیست رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این دیدار گفت: در حکومت اسلامی مهمترین دژی که خدا منظور کرده امر به معروف و نهی از منکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باحکم آیت الله صدیقی، محمدمهدی اسماعیلی رییس شورای امر به معروف وزارت ارشاد شد

باحکم آیت الله صدیقی، محمدمهدی اسماعیلی رییس شورای امر به معروف وزارت ارشاد شد