مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 22:222022-09-03سياسي

آموزش در بیماری کرونا آ سیب جدی دید/همه برای بازگشایی بانشاط مدارس کمک کنند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش در بیماری کرونا آسیب جدی دید و باید اقدامات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاشها وفعالیتهای خوب آموزش وپرورش استان گفت : امروز آموزش مهد پیشرفت ،توسعه و تعالی هر جامعه ای است که اگر در بحث تربیت و آموزش سهل انگاری و یا کم کاری شود همه بسترهای جامعه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی در همه مراحل و عرصه های زندگی بالاخص آموزش و پرورش را بسیار مهم بر شمرد و گفت: آنهایی که امروز در میدان در مقابل دشمن مقاومت می کنند دانش آموزان تربیت شده دیروز هستند و امروز هم دانش آموزان به عنوان سرمایه هایی برای فردا ، باید به خوبی تربیت شوند.

  آیت الله حسینی افزود : نقش دانشگاه در فرهنگ و تعالی جامعه مهم است اما اندیشه ها و باورها و آرمان گرایی افراد در دوران دانش آموزی شکل می گیرد که این نکته مهم و حیاتی بر عهده آموزش و پرورش است .

وی ادامه داد : کسانی که در آینده رهبر ، رییس جمهور ، استاندار ، مدیر ، پزشک و هر شغل دیگری را انتخاب می کنند ، از همین مراکز تعلیم و تربیت آموزش و پرورش یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در بیماری کرونا آ سیب جدی دید/همه برای بازگشایی بانشاط مدارس کمک کنند

آموزش در بیماری کرونا آ سیب جدی دید/همه برای بازگشایی بانشاط مدارس کمک کنند