مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 23:322022-09-03اجتماعي

نشانی 100 موکب ویژه بانوان در پیاده روی اربعین


امسال حدود 100 موکب اربعینی ویژه بانوان در مسیر زائران اربعین حسینی فعالیت کرده و در حوزه های مختلف همچون اسکان، تغذیه، فعالیت های فرهنگی به بانوان خدمات ارائه خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، ستاد بازسازی عتبات به عنوان کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین است که در کنار هماهنگی موکب ها، فعالیت آن ها را در حوزه های مختلف مدیریت می کند.

امسال سه هزار موکب اربعینی برای خدمت به زائران اعلام آمادگی کرده اند که یک هزار و 200 موکب در ایران و یک هزار و 800 موکب در عراق حضور خواهند داشت که بیشتر موکب ها در نجف و کربلا و فاصله بین آن مستقر هستند.

در این بین برخی از موکب های اربعینی مستقر در شهرهای زیارتی عراق و مسیر زائران اربعین را موکب های بانوان تشکیل می دهند که این موکب ها توسط بانوان اداره می شود و در آن به بانوان خدمات مختلفی ارائه خواهد شد؛ به طوری که در کنار اسکان و تغذیه بانوان، برنامه های فرهنگی متنوعی نیز پیش بینی شده است.

همچنین اتاق کودک و مادر، توزیع اقلام بهداشتی و پزشکی، خیاطی، ماساژ، طب سنتی نیز در نظر گرفته شده تا بانوانی که به زیارت اربعین مشرف می شوند، بتوانند در محلی امن اسکان پیدا کرده و از برنامه های اربعینی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانی 100 موکب ویژه بانوان در پیاده روی اربعین

نشانی 100 موکب ویژه بانوان در پیاده روی اربعین