مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 07:472022-09-04حوادث

کارمند اخراجی دکتر محفوظی، طراح قتل او بود


تلاش کارآگاهان جنایی پایتخت برای شناسایی عاملان قتل رییس اسبق پزشکی قانونی کشور در کمتر از 20روز نتیجه داد و با بازداشت مردی آشنا و اعترافات او اسرار این جنایت هولناک فاش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه همشهری، این جنایت صبح یکشنبه سی ام مرداد امسال در خیابان ایران زمین شهرک غرب رخ داد.

آن روز وقتی دکتر علی محفوظی، متخصص بیهوشی و رییس اسبق سازمان پزشکی قانونی کشور که سمت های دیگری مانند معاونت وزارت بهداشت را در سال ها قبل به عهده داشت، وقتی از خانه ویلایی اش خارج شد و منتظر راننده شخصی خود بود تا به محل کارش برود به ضرب گلوله فردی ناشناس به قتل رسید.

بررسی دوربین های مداربسته نشان می داد که قاتل کلاه به سر و ماسک مشکی به صورت داشت و از ساعتی قبل مقابل خانه دکتر پرسه می زده است.

او پس از شلیک دو گلوله به سمت آقای دکتر، فرار کرد و از همان زمان تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به دستور سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی او آغاز کردند.

مأموران در تحقیقات خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد دکتر علی محفوظی در جریان یک پروژه کاری با مردی به نام سجاد دچار اختلاف شده بود و این احتمال مطرح شد که وی به دلیل اختلافات مالی قربانی جنایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمند اخراجی دکتر محفوظی، طراح قتل او بود

کارمند اخراجی دکتر محفوظی، طراح قتل او بود