مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 12:222022-09-04سياسي

71 موکب از استان مرکزی در اربعین به زائرین حسینی خدمات ارائه می کنند


مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان مرکزی گفت: 71 موکب از استان مرکزی در اربعین امسال به زائرین حسینی خدمات ارائه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک،مظفر صفریان در نشست خبری با اشاره به اینکه 71 موکب از استان مرکزی در اربعین امسال به زائرین حسینی خدمات ارائه می کنند، گفت: 200 خودروی سنگین، کالاها را به کشور عراق منتقل می کند، در حال حاضر بخشی از این کالاها منتقل و بخشی در حال انتقال به کشور عراق هستند.

 وی اظهار داشت: موکب های مربوط به استان استان مرکزی نیز مستقر شده اند و بعضی از مو کب ها که آمادگی بیشتری داشته اند، ارائه خدمات به عاشقان امام حسین(ع) را آغاز کرده اند.

مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان مرکزی تصریح کرد: 71 موکب از استان مرکزی در اربعین امسال به زائرین حسینی خدمات لازم را ارائه می کنند که از این موکب ها 52 در عتبات عالیات،2 موکب در مرز مهران و 17 موکب در ایران و مسیرهای منتهی به کشور عراق خدمات لازم را به زائران ارائه می کنند.

 وی با بیان اینکه مواکب مستقر در استان مرکزی از چهار روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده اند، اظهار داشت: از 16 شهریور خدمات مرتبط با اربعین حسینی  ازجمله پذیرایی و اسکان زائران آغاز و تا 29 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 موکب از استان مرکزی در اربعین به زائرین حسینی خدمات ارائه می کنند

71 موکب از استان مرکزی در اربعین به زائرین حسینی خدمات ارائه می کنند