مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 15:522022-09-04دانش

تولید پلاستیک های مقاوم شده با گرافن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت میتو متریال سلوشنز از توسعه پلاستیک های مقاوم شده با گرافن در این شرکت خبر داد که در حوزه هایی نظیر جعبه باتری های خودرو الکتریکی، - مدیرعامل شرکت میتو متریال سلوشنز از توسعه پلاستیک های مقاوم شده با گرافن در این شرکت خبر داد که در حوزه هایی نظیر جعبه باتری های خودرو الکتریکی، مخازن هیدروژن و مخازن برودنی قابل استفاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت میتو متریال سلوشنز از توسعه پلاستیک های مقاوم شده با گرافن در این شرکت خبر داد که در حوزه هایی نظیر جعبه باتری های خودرو الکتریکی، مخازن هیدروژن و مخازن برودنی قابل استفاده است.

میتو متریال سلوشنز (Mito Material Solutions) مراسم برش روبان و افتتاحیه دفتر مرکزی جدید خود در ایندیاناپولیس برگزار کرد.

این شرکت که در ابتدا در اوکلاهما شروع به کار کرد، افزودنی هایی را برای بهبود عملکرد کامپوزیت ها و پلاستیک ها، از جمله افزودنی مبتنی بر اکسید گرافن E-GO توسعه می دهد.

در کامپوزیت ها، محصول E-GO میتو برای کاهش وزن و افزایش خواص مکانیکی مانند استحکام، هدایت الکتریکی و هدایت حرارتی در کالا های ورزشی مانند اسکی و میله های ماهیگیری استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پلاستیک های مقاوم شده با گرافن

تولید پلاستیک های مقاوم شده با گرافن