مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 16:172022-09-04سياسي

وضعیت نامطلوب صنعت در کهگیلویه و بویراحمد/کنایه نماینده ولی فقیه به معاون وزیر


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت صنعت در این استان اظهار گلایه مندی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در نشست با معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استان نوپایی بوده که در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این موضوع احساس می شود.

وی با بیان اینکه در دوران پهلوی هیچگونه خدمتی به استان کهگیلویه و بویراحمد نشده بود زیرا مردم عشایری بودند که در مقابل رژیم پهلوی ایستادند و چندین مرتبه هدف حمله هوایی قرار گرفتند گفت: در کل کشور دچار یک عقب ماندگی تاریخی و تحقیرآمیز شده بودیم حکومت دست نشانده پهلوی با مردم این استان مشکل داشت اینجا به مانند گنجی بود که از صنعت و کشاورزی در آن خبری نشد.

نماینده ولی فقیه یادآور شد: دست های خیانتکار استعمار و استثمار انگلیس کشور را دچار رکود کرده بود همین یاسوج که در سال 54 تبدیل به استانداری شد روستای بزرگی بود در ابتدای انقلاب جهاد سازندگی کارهای زیادی در این استان و شهر یاسوج انجام داد و آب و برق را با زحمت بسیار فراوان به مردم رساندند.

وی با بیان این که برکات زیادی از ناحیه انقلاب نصیب این استان شد افزود: متاسفانه هنوز نتوانستیم از ظرفیت های خودمان به خوبی استفاده کنیم صنعت در استان ما رونق نگرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامطلوب صنعت در کهگیلویه و بویراحمد/کنایه نماینده ولی فقیه به معاون وزیر

وضعیت نامطلوب صنعت در کهگیلویه و بویراحمد/کنایه نماینده ولی فقیه به معاون وزیر