مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 07:222022-09-05اقتصادي

تکذیب شائبه تمام شدن بلیت های اربعین


سازمان هواپیمایی کشوری درباره با این شائبه که عرضه بلیت در روز نخست به پایان رسیده، اعلام کرد که تاکنون 30 درصد از ظرفیت کل بلیت ها به فروش رسیده و بلیت به صورت پیوسته در روزهای آتی نیز ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص انتشار مطالبی مبنی بر ایجاد اختلال در روند فروش بلیت پروازهای اربعین و عدم نظارت بر فروش در برخی رسانه ها، نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی ذکر کرد.

در این اطلاعیه آماده است: با توجه به فروکش کردن اپیدمی کرونا تقاضا برای زیارت عتبات و مشارکت در مراسم اربعین حسینی با رشد چشمگیری مواجه شده است.

از طرف دیگر با توجه به افزایش سفرهای تابستانی عملا بخش دیگری از ناوگان هوایی کشور مشغول خدمت رسانی به سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور هستند، بنابراین تقاضای موجود بیش از ظرفیت ناوگان هوایی کشور بوده و پیش بینی می شود تقاضا برای سفر به عتبات از طریق حمل و نقل هوایی بیش از پنج برابر ظرفیت موجود باشد.

سازمان هواپیمایی کشوری با مشارکت تمامی دست اندرکاران صنعت هوانوردی با وجود مسائل و مشکلات عدیده از جمله تحریم های بسیار سخت، کمبودهای موجود، قرار گرفتن در فصل پرتردد سفر، محدودیت های پذیرش مسافر در فرودگاه های کشور عراق و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شائبه تمام شدن بلیت های اربعین

تکذیب شائبه تمام شدن بلیت های اربعین