مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 18:422022-09-05اجتماعي

افزایش اتوبوس های تهران پیش از بازگشایی مراکز آموزشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی شفیعی معاون شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره تامین اتوبوس های جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت گفت: - معاون شهردار تهران در حاشیه آیین بدرقه کاروان اعزامی اتوبوس های خادم الحسین (ع) از افزایش اتوبوس های درون شهری تهران پیش از بازگشایی مراکز آموزشی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی شفیعی معاون شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره تامین اتوبوس های جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت گفت: ما برنامه های مختلفی را در قرارگاه حمل و نقل عمومی و پاک درخصوص تامین اتوبوس برای شهر تهران دنبال می کنیم.

قرار است تعدادی اتوبوس از محل قرارداد وزارت کشور به شهرداری تهران تحویل داده شود که زمان شروع اجرای این قرارداد، امروز است و وزارت کشور متعهد شده که تا پایان سال جاری 900 دستگاه اتوبوس به شهرداری تهران تحویل بدهد.

معاون شهردار تهران درخصوص نحوه تامین اتوبوس های جدید گفت: وزارت کشور دو پروژه تحویل اتوبوس را دنبال می کند.

یکی قرارداد با یکی از کارخانه های داخلی است که 900 دستگاه سهم تهران است و امروز 100 دستگاه اتوبوس از این قرارداد به شهر های مختلف کشور تحویل داده می شود و پروژه دیگر از محل تولیدات ایران خودرو دیزل است که جمعا 350 دستگاه خواهد بود و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اتوبوس های تهران پیش از بازگشایی مراکز آموزشی

افزایش اتوبوس های تهران پیش از بازگشایی مراکز آموزشی