مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 21:022022-09-05سياسي

مراسم تشییع پیکر استاد سید قادر لاهوتی (+عکس)


دکتر سید قادر لاهوتی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد گچساران، فرماندار اسبق گچساران، معاون اسبق اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و رییس دانشگاه پیام نور دهدشت در روز شنبه دوازدهم شهریور ماه1401 در بیمارستان ابن سینا شیراز دعوت حق را لبیک گفت.

- مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر استاد فرهیخته دکتر سید قادر لاهوتی، عصر یکشنبه ـ سیزده شهریور ماه 1401ـ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

بعد از مراسم تشییع و اقامه نماز میت، در میدان مرکزی شهر دهدشت پیکر استاد سید قادر لاهوتی در قبرستان جدید شهر دهدشت به خاک سپرده شد.

حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بر پیکر این استاد علم و ادبیات فارسی و چهره شاخص سیاسی نماز میت را اقامه کرد.

آیت الله ملک حسینی در سخنانی با برشمردن برخی از ویژگی های اخلاقی مرحوم دکتر سید قادر لاهوتی از او به عنوان معلمی متعهد و با اخلاق یاد کرد و گفت: وقتی زنده اید، کاری کنید که همچون این استاد دانشگاه، مردم برای شما گریه کنند.

وی افزود: این مرحوم به خوش اخلاقی، تلاشگر در عرصه علم و ادب توصیف کردند و دو ویژگی او به امیرالمومنین عشق می ورزید و به شفاعت در قیامت اعتقاد داشت و اهل نماز و خمس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع پیکر استاد سید قادر لاهوتی (+عکس)

مراسم تشییع پیکر استاد سید قادر لاهوتی (+عکس)