مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 19:322022-09-06اقتصادي

مراکز فروش رنگ چکشی نسوز قرمز در تبریز را بشناسیم


یکی از مراکز تولید رنگ چکشی نسوز شهر تبریز می باشد.

رنگ نسوز یا رنگ مقاوم به حرارت بسیار کاربردی است و از آن برای محافظت از فلزات در برابر خوردگی رطوبت و حرارت استفاده می شود.

- از رنگهای نسوز با توجه به مقاومتی که در برابر حرارت دارند برای کارهای مختلفی استفاده می کنند از جمله شومینه های خانگی، سیستمهای گرمایش و رادیاتورها، در کوره ها، در موتور و اگزوز وسایل نقلیه، در دودکشها، دیگ بخار، پتروشیمیها، پالایشگاه ها، ظروف آشپزخانه مانند سطح بیرونی قابلمه ها، مخازن تحت دما و غیره.

برخی از افراد رنگهای پلی اورتان را با رنگ چکشی نسوز یکی می دانند اما باید بدانید که رنگهای پلی اورتان بسیار مقاوم تر هستند.

اما رنگهای نسوز کاربردهای بیش تری دارند.

همچنین استفاده از این رنگهای نسوز بسیار ساده و آسان است و در ابتدای کار باید به زیرسازی و بستر سازی سطح آن و تمیز بودن آن دقت نموده سپس می توانید به راحتی رنگ را بر روی سطح تمیز و صاف تان قرار دهید و تضمینی برای نسوز بودن آن نیز وجود دارد.

رنگهای نسوز دارای مدلهای مختلفی می باشند از جمله رنگ چند پلیمری مبتنی بر سیلیکون یا اپوکسی، رنگهای با پوشش افزودنی فلزی و اسپریهای فلزی، رنگها با پوشش پودری با دمای بالا و رنگهای سرامیکی با درجه حرارت بالا رنگهای چند پلیمری در صنعت ساختمان به عنوان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز فروش رنگ چکشی نسوز قرمز در تبریز را بشناسیم

مراکز فروش رنگ چکشی نسوز قرمز در تبریز را بشناسیم