مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 22:222022-09-06اقتصادي

احکام قطعی حفاظت از اراضی ملی با سرعت بیشتری اجرا شود


رییس کل دادگستری خوزستان خواستار تسریع در اجرای احکام قطعی و لازم الاجرا در خصوص حفاظت از اراضی ملی و تغییر کاربری های غیرمجاز شد.

- علی دهقانی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: عدم اجرای احکام قطعی و لازم الاجرا تبعات زیادی دارد که یکی از آن ها خرید و فروش و تصرف در این اراضی و ادعای مالکیت از سوی اشخاص جدید است.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای حکم پس از قطعیت آن، ادامه داد: در اثر همین سهل انگاری ها و بی توجهی در اجرای احکام است که زمین خواری ها شکل می گیرد و یا معارضین جدید با ادعای مالکیت، موجب توقف احکام قضایی می شوند.

رییس شورای حفاظت از حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی دادگستری خوستان گفت: یگان حفاظت جهاد کشاورزی نیز باید با افزایش گشت زنی ها و نظارت مستمر مانع از تغییر کاربری باغات و اراضی کشاورزی شود و در صورت مشاهده مواردی از این دست موضوع را فورا به نهادهای خدمت رسان مانند آب و فاضلاب، برق و گاز و .

اطلاع دهد تا انشعابات غیرمجاز به این اراضی تعلق نگیرد.

رییس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: دستگاه قضایی آمادگی لازم را برای حمایت از ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در راستای اجرای به موقع احکام قطعی و لازم الاجرا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام قطعی حفاظت از اراضی ملی با سرعت بیشتری اجرا شود

احکام قطعی حفاظت از اراضی ملی با سرعت بیشتری اجرا شود