مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 23:272022-09-06اجتماعي

خانه های ایرانیان برای زوار اربعین «مضیف» می شود+عکس


دبیر پویش «#هر_خانه_یک_مضیف» گفت: در این پویش مشابه همان اقدام عراقی ها را داخل مرزهای ایران انجام می دهیم و مردم استان مرکزی خانه های خود را به پذیرایی و اسکان زائران اربعین اختصاص می دهند.

- پویش #هر_خانه_یک_مضیف   20 خانه روستایی که هرساله برای زوار مضیف می شود​ دبیر پویش #هر_خانه_یک_مضیف گفت: در سال های گذشته در استان ما خانواده جعفری همه سال این رسم را اجرا و موکب محبین الحسین به پا می کردند که در آخرین سال حدود 20 خانه در روستای  نمک کوه برای پذیرایی از زائران مهیا شدند که تنها در یک بازه زمانی پذیرای 130 زائر پاکستانی بودند.

وی با اشاره به اینکه این پویش در سال های گذشته بیشتر در زمان بازگشت زائران اجرایی می شد، گفت: بسیاری از زوار در مسیر برگشت، راه های طولانی را طی می کنند و گاه در بازه زمانی شب نیازمند استراحت هستند که این پویش می تواند با توجه به جمع شدن موکب ها کمک بسیاری به آنان داشته باشد.

البته امسال هم در زمان رفت و هم برگشت زائران خانه ها برای پذیرایی از زوار مهیاست.

مردم و زوار چگونه به این پویش بپیوندند؟ رحیمی گفت: مردم در سرتاسر استان مرکزی که تمایل دارند خانه های خود را از طریق این پویش برای پذیرایی از زائران اربعین اختصاص دهند باید از طریق شماره 09960600515 تماس حاصل کنند و یا از طریق شبکه های پیام رسان ایتا، تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های ایرانیان برای زوار اربعین «مضیف» می شود+عکس

خانه های ایرانیان برای زوار اربعین «مضیف» می شود+عکس