مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 07:272022-09-07سياسي

بودجه پارک های علمی و فناوری، حداقل 2 برابر شود


رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: اعتماد به حوزه فناوری باعث خلق فرصت های طلایی در اقتصاد کشور خواهد شد و در این مسیر نیاز است بودجه پارک های علم و فناوری در بودجه 1402 حداقل دو برابر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان قاسم مصلحی، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به نمایندگی از پارک های علم و فناوری کشور در اجلاس رؤسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، پارک های علم و فناوری سراسر کشور اظهار داشت: حضور رییس جمهور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سفر به استان اصفهان باعث خرسندی و انرژی مضاعف برای همه فرهیختگان و شرکت های دانش بنیان شده است.

وی با اشاره به آماری از تعداد شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور در پارک های علم و فناوری افزود: امسال حمایت های خوبی از شرکت های دانش بنیان به عمل آمده که در ادامه این مسیر نیاز است برای بودجه سال آینده موضوع دانش بنیان ها در اولویت قرار گیرد.

مصلحی با تأکید بر اینکه اعتماد به حوزه فناوری و پارک های علم و فناوری باعث خلق فرصت های طلایی در اقتصاد کشور خواهد شد، خطاب به رییس جمهور گفت: برای افزایش حداقل دو برابری بودجه پارک های علم و فناوری درخواست جدی داریم و با توجه به اینکه بودجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حدود 2 درصد از بودجه کل کشور است، این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه پارک های علمی و فناوری، حداقل 2 برابر شود

بودجه پارک های علمی و فناوری، حداقل 2 برابر شود