مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-07سياسي

اینترنت کودک قدمی مثبت در توسعه آموزشی و تربیتی کشور است


عضو هیأت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حالیکه اینترنت ویژه کودک و نوجوان سال هاست در کشورهای اتحادیه اروپا راه اندازی شده اما در کشور ما هنوز این مهم جایگاهی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، روز گذشته طرح اینترنت های ایرانی از دولت، قانونمند کردن فضای مجازی و محدود کردن دسترسی فرزندان شان به شبکه های اجتماعی بوده و هست.

چند سالی بود که دولت مردان درباره طرح اینترنت کودک مباحثی را مطرح می کردند اما کار جدی و اصولی در این باره شکل نگرفته بود.

اینترنت کودک، قدم مثبت در راستای آموزش و تربیت کارشناسان معتقدند کشور ما نسبت به دیگر دولت ها درخصوص ساماندهی استفاده و حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی دیر اقدام کرده است.

انور حبیب زاده بوکانی، عضو هیأت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس درباره طرح اینترنت کودک گفت: اینترنت یکی از ابزارهای توسعه ای مهمی است که امروزه بخش قابل توجهی از امورات مردم به آن وابستگی پیدا کرده و از آنجایی که در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم اینترنت ویژه کودک و نوجوان می تواند قدم مثبتی درتوسعه آموزشی و تربیتی کشور محسوب شود.

وی افزود: با توجه به شیوع است که می تواند در زمینه تربیت آموزشی کودکان مفید باشد، به شرطی که تنها محدود به مراکز توسعه یافته نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت کودک قدمی مثبت در توسعه آموزشی و تربیتی کشور است

اینترنت کودک قدمی مثبت در توسعه آموزشی و تربیتی کشور است