مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-07اقتصادي

وزیر جهاد امروز برای افزایش نرخ خرید گندم با رییس جمهور صحبت می کند


مدیرعامل بنیاد علمی گندم کاران کشور اعلام کرد امروز وزیر جهاد کشاورزی با رییس جمهور درباره افزایش قیمت تضمینی گندم مذاکره می کند.

- علیقلی ایمانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به اینکه قرار بود قیمت تضمینی گندم از سوی وزیر جهاد کشاورزی امروز اعلام شود، گفت: درباره نرخ گندم فعلاً اختلاف نظر وجود دارد و قرار بود امروز وزیر جهاد کشاورزی با رییس جمهور صحبت کند تا به نرخ تضمینی گندم 500 تومان دیگر اضافه شود.

مدیرعامل بنیاد علمی گندمکاران با بیان اینکه در مصوبه کارگروه کارشناسی قیمت خرید تضمینی گندم در سال آینده 13 هزار و 100 تومان تعیین شده گفت: اما شورای قیمت گذاری با نرخ کیلویی 13500 تومان موافق است.

وی ادامه داد بنابراین تا کنون قیمت خرید تضمینی گندم کیلویی 13 هزار و 100 تومان موافقت شده اما وزیر جهاد کشاورزی به دنبال این است بتواند طی مذاکره با رییس  جمهور قیمت را به کیلویی 13500 تومان افزایش دهد.

ایمانی در پاسخ به اینکه نظر شما به عنوان نماینده کشاورزان درباره قیمت خرید گندم برای سال آینده چیست؟ گفت: ما بر اساس آنالیز هزینه های تولید و تورم داخل و نیز قیمت های جهانی گندم قیمت 13500 تومان را تعیین کرده ایم و امیدواریم که به تصویب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد امروز برای افزایش نرخ خرید گندم با رییس جمهور صحبت می کند

وزیر جهاد امروز برای افزایش نرخ خرید گندم با رییس جمهور صحبت می کند