مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-07سياسي

اعلام مسیرهای همایش پیاده روی اربعین در سراسر مناطق کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش جاماندگان اربعین در سراسر استان برگزار می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید رضا افتخاری در خصوص فلسفه برای طول مسیر پیش بینی شده است.

این مسئول ادامه داد: همایش جاماندگان اربعین در شهر پاتاوه ساعت 8 صبح از جلوی گلزار شهدا تا امامزاده بی بی خاتونین روستای کره برگزار و چهار ایستگاه پذیرای مردم است، ضمن اینکه این برنامه در شهرستان مارگون ساعت 10 صبح از مصلی تا تپه نورالشهدا  با 3 موکب برگزار می شود.

افتخاری عنوان کرد: همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در روز اربعین در بهمیی با سه موکب ساعت 6 صبح از فلکه مرکزی این شهر آغاز و به سمت گلزار شهدای گمنام برگزار می شود، این همایش در چرام از ساعت 15 از مساجد شهر به سمت امامزاده بی بی رشیده با پذیرایی 6 موکب برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان لنده ساعت 7 صبح از جلوی سپاه تا تپه نورالشهدا همایش جاماندگان اربعین برگزار می شود،در شهرستان گچساران از فلکه فرودگاه تا امامزاده جعفر (ع) ساعت 7 صبح این همایش برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین از فلکه خروجی تا امامزاده محمد سرآبنیز در ساعت 7 صبح برگزار می شود، در دهدشت از جلوی سپاه تا امامزاده آقامیر در ساعت 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مسیرهای همایش پیاده روی اربعین در سراسر مناطق کهگیلویه و بویراحمد

اعلام مسیرهای همایش پیاده روی اربعین در سراسر مناطق کهگیلویه و بویراحمد