مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 21:372022-09-07اقتصادي

واردات ماشین آلات دست دوم تقاضا برای محصولات هپکو را کاهش می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ربیع اله قربانی دادستان مرکز استان مرکزی در نشست شورای قضایی استان مرکزی با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: - قربانی گفت: مشکل هپکو این است که با واردات ماشین آلاتی در کشور مواجه هستیم که تولید داخلی را در این شرکت دارند، هپکو در بحث تولید، دانش فنی و کیفیت محصولات هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ربیع اله قربانی دادستان مرکز استان مرکزی در نشست شورای قضایی استان مرکزی با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: در استان مرکزی در بحث برخورد با مفاسد خوشبختانه بین مجموعه دستگاه ها قضایی و سازمان بازرسی تعامل خوبی حاکم است و در بحث رسیدگی ها شعب ویژه ای وجود دارد که در این راستا اقدامات برخوردی در یک سال گذشته از 40 درصد به 70 درصد ارتقا پیدا کرده است.

وی افزود: در بحث حمایت از تولید تعاملات خوبی وجود دارد و به طور مثال در دو هفته گذشته دستور ترخیص مواد اولیه شرکت آذرآب را به ارزش حدود 47 میلیارد تومان صادر کردیم که در فعال شدن است واحد تأثیر بسزایی داشت.

قربانی تصریح کرد: حقوق معوقه کارگران در استان بسیار کاهش پیداکرده و اعتراضات کارگری بسیار کم بوده است هرچند واحد های بزرگی مثل هپکو، آذرآب و ماشین سازی دارای مشکلاتی هستند که عمدتاً سهام آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات ماشین آلات دست دوم تقاضا برای محصولات هپکو را کاهش می دهد

واردات ماشین آلات دست دوم تقاضا برای محصولات هپکو را کاهش می دهد