مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 22:422022-09-07سياسي

تثبیت امنیت مرزهای استان آذربایجان غربی رهاورد سفر رییس جمهور به استان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی گفت: یکی از رهاورد مهم سفر ریاست محترم جمهوری به استان آذربایجان غربی تثبیت امنیت مرزهای استان بود که امروزه با عنایت ویژه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شاهد رویداد بزرگ و مهم فرهنگی در استان یعنی .

- حسین سپهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص سفر ریاست محترم جمهوری به استان اظهارداشت: یکی از رهاورد مهم سفر ریاست محترم جمهوری به استان آذربایجان غربی تثبیت امنیت مرزهای استان بود که امروزه با عنایت ویژه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شاهد رویداد بزرگ و مهم فرهنگی در استان یعنی تشرف زائرین حسینی از استان های شمال غرب و سایر استانهای کشور از مرز تمرچین با بالاترین سطح خدمات و با امنیت کامل به عتبات عالیات هستیم.

وی افزود: این حرکت و تجمع خودجوش و مردمی یک دستاورد مهم و بزرگ فرهنگی برای استان محسوب می شود و این سرمایه بزرگ قطعا در ارتقای فرهنگ موثر است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی عنوان کرد: تجمع مهدوی است و این مراسم در درون خود تکًًثر فرهنگی را به رسمیت می شناسد و افراد مختلف را با هر نوع فرهنگی در زیر یک پرچم گردهم می آورد.

سپهری ادامه داد: مراسم پیاده روی اربعین حسینی به منزله یک حرکت عقلانی و خودجوش در کنار احیای ارزش های فطری، شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت امنیت مرزهای استان آذربایجان غربی رهاورد سفر رییس جمهور به استان

تثبیت امنیت مرزهای استان آذربایجان غربی رهاورد سفر رییس جمهور به استان