مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 08:572022-09-08اجتماعي

رکورد خروج روزانه 33 هزار نفر در مرز خسروی ثبت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار کرد: طی روز های گذشته و با معرفی مزیت های منحصر به فرد، - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: آمار تردد زوار عتبات عالیات از پایانه مرزی خسروی طی روز گذشته 33 هزار و 793 نفر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار کرد: طی روز های گذشته و با معرفی مزیت های منحصر به فرد، زیرساخت های مناسب و فاصله نزدیک مرز بین المللی خسروی تا کربلا، زائران زیادی ترجیح دادند که از این مرز عازم کربلای معلی شوند.

وی آمار تردد زوار عتبات عالیات از پایانه مرزی خسروی طی روز گذشته (چهارشنبه، 16 شهریورماه) را 33 هزار و 793 نفر اعلام کرد و گفت: در این بازده زمانی 33 هزار و 48 زائر از مرز خارج شدند که نسبت به آمار روز قبل تر از آن که 23 هزار نفر بوده بیش از 10 هزار نفر افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی روز گذشته 745 نفر هم از طریق این مرز وارد ایران شده که در مقایسه با آمار روز قبل تر از آن 435 نفر، افزایش داشته است.

وی با ارائه گزارش روزانه وضعیت تردد استان کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: در مجموع تردد ورودی به استان 78هزار و 74


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد خروج روزانه 33 هزار نفر در مرز خسروی ثبت شد

رکورد خروج روزانه 33 هزار نفر در مرز خسروی ثبت شد