مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-08سياسي

15 درصد از اقتصاد کشور سهم بخش خصوصی است


عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه بیش از 75 درصد اقتصاد کشور در دست نهادهای دولتی و خصولتی و مابقی در اختیار بخش خصوصی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنامولایی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان البرز، در نخستین نشست شورای ارتباط صنعت با دانشگاه که در محل تخصصی در هر صنعت نیز تصمیمات اساسی و غیرکلیشه ای اتخاذ شود.

وی با تاکید بر اهمیت به روز شدن دانشگاه ها گفت: در میان رشته های دانشگاهی کشور دانش آموختگان پزشکی همزمان در مراکز درمانی به صورت عملی تجربه کسب می کنند و از لحاظ اندوخته های عملی و مهارت آموزی مشکل آنچنانی ندارند، اما فارغ التحصیلان رشته های مهندسی اینگونه نیستند و عملا از حرفه آموزی عقب مانده اند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اهمیت هماهنگی میان وزارتخانه های صمت و علوم، تحقیقات و فناوری برای تدوین رشته های مورد نیاز چرخه تولید کشور بر اساس برنامه های توسعه ای گفت: امروز بیشترین آمار بیکاری کشور به قشر تحصیلکرده دانشگاهی جامعه تعلق دارد، به همین دلیل اکنون استقبال جوانان جامعه برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از یک دهه از تمرکز اتاق بازرگانی البرز بر مسئله تعامل میان صنعت و دانشگاه می گذرد، افزود: از حدود دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 درصد از اقتصاد کشور سهم بخش خصوصی است

15 درصد از اقتصاد کشور سهم بخش خصوصی است