مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 20:472022-09-08سياسي

نگاه دولت به حوزه کتاب باید حمایتی باشد


نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه چاپ و نشر کتاب چرخه اقتصادی ایجاد کرده است، گفت: اقتصاد این حوزه در حال ورشکستگی است که دولت برای پیشگیری از ورشکستگی این حوزه از فعالان این عرصه حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، بهزاد رحیمی در جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی بانه اظهار داشت: باید راهکارهای برای حمایت از اقتصاد چاپ و نشر ارائه شود چراکه جامعه بدون وجود این بخش فرهنگی رو به نابودی می رود.

وی افزود: سرانه مطالعه در ایران کمتر از 2 دقیقه است که با این وضعیت نباید انتظار داشته باشیم اقتصاد کتاب به با بیان اینکه حوزه چاپ و نشر کتاب چرخه اقتصادی ایجاد کرده است، گفت: اقتصاد این حوزه در حال ورشکستگی است که دولت برای پیشگیری از ورشکستگی این حوزه از فعالان این عرصه حمایت کند.

28 کتابخانه مشارکتی در کردستان وجود دارد رییس اداره امور کتابخانه های اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان نیز گفت: در استان کردستان 28 کتابخانه مشارکتی وجود دارد که همگام با کتابخانه های نهادی فعالیت می کنند و دهیاران در روستاها وظیفه کتابداری را نیز انجام می دهند.

محمدجلیل سیدی افزود: در مقایسه با سال های گذشته بیشتر میران دریافتی کتابخانه های مشارکتی در سال گذشته محقق شده بدهی شهرداری بانه از سال 1384


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دولت به حوزه کتاب باید حمایتی باشد

نگاه دولت به حوزه کتاب باید حمایتی باشد