مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-09اقتصادي

دنبال واردات خودرو به مناطق آزاد نیستیم


دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد گفت: خواهان واردات صرف خودرو به مناطق آزاد نیستیم؛ بلکه دنبال سرمایه گذاری خارجی در این مناطقیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، با توجه به شایعه پراکنی ها و تشویش اذهان عمومی که به صورت هدفمند و به منظور تخریب دولت فسادستیز سیزدهم انجام پذیرفته است، بدینوسیله دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی به منظور شفاف سازی، موارد ذیل را به اطلاع عموم می رساند: 1- درخواست ارسالی به وزارت صنعت، معدن و تجارت بابت سرمایه گذاری خارجی در بخش حمل و نقل عمومی و سازمانی در مناطق آزاد کیش و قشم بوده است و به هیچ وجه بحث واردات صرف خودرو مطرح نبوده و در روش سرمایه گذاری خارجی به هیچ وجه مالکیت خودرو به اشخاص منتقل نشده و صرفاً توسط شرکت سرمایه گذار و با مالکیت آن شرکت مدیریت می شود.

2- بر اساس ظرفیت بند 4 از مصوبه 1401/05/26 هیئت محترم وزیران، سرمایه گذاران خارجی در حوزه حمل و نقل عمومی را مجاز شمرده و این دبیرخانه به جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مناطق آزاد در آستانه برگزاری جام جهانی 2022 قطر از تمامی پیشنهادات سرمایه گذاران خارجی در چهارچوب قوانین و مقررات استقبال می کند.

در بند چهارم مصوبه هیئت وزیران مورخ 1401/05/26 در خصوص آیین نامه اجرایی واردات خودرو آورده شده است: واردات خودروهای سواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال واردات خودرو به مناطق آزاد نیستیم

دنبال واردات خودرو به مناطق آزاد نیستیم