مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 11:322022-09-09فرهنگي

همایش شاهنامه خوانی ویژه کودکان کرج برگزار شد


همایش شاهنامه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان در سالن همایش های مرکز مجتمع کرج، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، همایش شاهنامه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان به همت انجمن تلاشگران و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در سالن همایش های مرکز مجتمع کرج، برگزار شد.

این همایش با حضور مهری فلاح ، سرپرست کانون استان، عادل جلیلی ، مدیرعامل خانه ی هنرمندان کرج، بهمن حمیدی از اساتید بنام شاهنامه در ایران، جمعی از مربیان، والدین و کودکان و نوجوانان انجمن تلاشگران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرایی شد.

کانون محلی برای آشتی کودکان و نوجوانان با فرهنگ کهن مهری فلاح، سرپرست کانون البرز در سخنانی از والدین و مربیان به دلیل وقت گذاری و تلاش برای ارتقای کودکان و نوجوانان در جهت فهم فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی و ادبیات ایران زمین تشکر و قدردانی کرده و اجرای بسیار خوب کودکان و نوجوانان را حاصل این اهمیت ها دانست.

این مقام مسوول با اشاره به لزوم بهره گیری از ادبیات غنی و پند آموز پارسی افزود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محلی برای آشتی دادن نسل امروز با فرهنگ کهن است و ما تلاش می کنیم تا با بهره گیری از شیوه های جذاب و متنوع در این مسیر گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شاهنامه خوانی ویژه کودکان کرج برگزار شد

همایش شاهنامه خوانی ویژه کودکان کرج برگزار شد