مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-09اقتصادي

عملیات اجرایی کارخانه فرآوری عناب سیوجان خوسف/17 محصول از عناب تولید خواهد شد


عملیات اجرایی کارخانه بسته بندی و فرآوری خشکبار ( عناب) سیوناب با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در روستای «سیوجان» شهرستان خوسف آغاز شد.

- رضا محمدی، مدیرعامل شرکت تعاونی سیوناب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از خوسف اظهار داشت: برای احداث این کارخانه بر خلاف همه پروژه ها که از طریق دولت زمین واگذار می شود، زمینی به مساحت 26 هزار مترمربع خریداری شد.

وی افزود: در فاز نخست هشت هزار مترمربع زمین تغییر کاربری شده و قرار است دو هزار متر سوله برای بسته بندی و فراوری احداث شود.

وی بیان کرد: زمان بهره برداری فاز نخست از زمان آغاز عملیات اجرایی، هفت ماه پیش بینی شده است لذا فروردین 1402 افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی سیوناب تصریح کرد: در فاز نخست برنامه شرکت بسته بندی و در فاز بعدی فراوری تعیین شده که 17 محصول از عناب تولید خواهد شد و فاز سوم بحث دارویی این محصول مدنظر است.

وی عنوان کرد: اعتبار این پروژه فعلا 56 میلیارد تومان پیش بینی شده که طبق قوانین تعاونی ها 10 درصد آورده اعضا بوده که پنج میلیارد و 600 میلیون تومان بلافاصله واریز شده و در نوع خود این حجم از سرمایه توسط هفت نفر از اعضا، یک رکورد محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی کارخانه فرآوری عناب سیوجان خوسف/17 محصول از عناب تولید خواهد شد

عملیات اجرایی کارخانه فرآوری عناب سیوجان خوسف/17 محصول از عناب تولید خواهد شد