مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 21:072022-09-09اجتماعي

صدور 500 هزار برگه موقت و تمدید 400 هزار گذرنامه برای اربعین


جمعیتی که از شب گذشته در پایانه های مرزی باقی مانده اند با هماهنگی های صورت گرفته با طرف عراقی طی ساعات آینده به تدریج از مرزها خارج شوند.

- جمعیتی که از شب گذشته در پایانه های مرزی باقی مانده اند با هماهنگی های صورت گرفته با طرف عراقی طی ساعات آینده به تدریج از مرزها خارج شوند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به صدور 400 هزار برگه موقت و تمدید 500 هزار گذرنامه در ایام اربعین 1401 گفت: با توجه به ضعف زیرساخت های عراق در پذیرش زائران، در مرزها ایستایی و چشمه های جمعیتی ایجاد می شود و زائران از استان های خود به سمت مرزها حرکت نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، سردار حسین اشتری روز جمعه در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: زائران از استان های مبدا خود به سمت مرزها حرکت نکنند و منتظر اطلاع رسانی آخرین وضعیت مرزها از طریق رسانه های رسمی باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: جمعیتی که از شب گذشته در پایانه های مرزی باقی مانده اند با هماهنگی های صورت گرفته با طرف عراقی طی ساعات آینده به تدریج از مرزها خارج شوند.

فرمانده فراجا تاکید کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در شبانه روز گذشته در مرزهای کشور ما و ضعف در زیرساخت های لازم در آن سوی مرزها، برای خروج زائران مشکلاتی پیش آمده است که در حال پیگیری آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 500 هزار برگه موقت و تمدید 400 هزار گذرنامه برای اربعین

صدور 500 هزار برگه موقت و تمدید 400 هزار گذرنامه برای اربعین