مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 21:322022-09-09اقتصادي

بلیت بازی تیم تراکتور هر لحظه یک قیمت/ از 120 هزار تومان تا 5 هزار تومان!


بلیت بازی دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان از نظر باشگاه رایگان اعلام می شود، ولی به دلیل محدودیت درگاه پرداخت اینترنتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ایوب بهتاج امشب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با موافقت آقای زنوزی، در نظر داشتیم بازی این هفته تراکتور مقابل صنعت نفت را رایگان اعلام کنیم که باتوجه به ضرورت خرید بلیت به صورت اینترنتی و محدودیت های درگاه پرداخت اینترنتی، حداقل قیمت (پنج هزار تومان) را به عنوان نرخ بلیط بازی دو تیم تراکتور و صنعت نفت در نظر گرفته ایم.

  وی ادامه داد: باشگاه تراکتور به درآمد حاصل از فروش بلیت نیازی ندارد و آمادگی لازم برای واریز این مبلغ به مجموعه های مختلف را داریم.

وی ادامه داد: همچنین اطلاعات تمام کسانی که از روز گذشته بلیت خریداری کرده اند در سامانه باشگاه موجود است و به دستور مالک باشگاه، پول این افراد به حسابشان بازگردانده می شود.

بهتاج تأکید کرد: ما به دنبال اخذ مجوزات لازم از سازمان لیگ هستیم تا پس از این، نرخ بلیت را از حداقل قیمت ممکن تا 200 هزار تومان تعیین کنیم و علاقه مندان با رقم دلخواه بلیت خریداری کنند.

سرپرست باشگاه تراکتور تأکید کرد: آقای زنوزی سال هاست از جیب شخصی برای فوتبال ایران هزینه می کند و خوشبختانه نیازی به درآمدهای حاصل از بلیت فروشی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت بازی تیم تراکتور هر لحظه یک قیمت/ از 120 هزار تومان تا 5 هزار تومان!

بلیت بازی تیم تراکتور هر لحظه یک قیمت/ از 120 هزار تومان تا 5 هزار تومان!