مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 08:122022-09-10اقتصادي

اجازه سوءاستفاده از اراضی کشاورزی در شهرضا را نمی دهیم


فرماندار شهرضا با اشاره به قلع و قمع 65 تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهرضا گفت: بعضی از سوداگران زمین باغ های بزرگ را خریداری و تفکیک می کنند و با حفر چاه غیرمجاز در آن، - سید طرح مسکن ملی شهرضا ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد حدود 5 هزار نفر تأیید شدند و در حال حاضر  ساخت مسکن ملی در شهرضا در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه صنایع در شهرضا به واحدهای به بهره برداری رسیده، 60 درصد پیشرفت، نیمه فعال و راکد و اقدامی انجام نشده، تقسیم شده و اولویت با واحدهای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: دولت در یک سال گذشته هیچ پروژه ای را کلنگ نزده است و پروژه های نیمه تمام بسیاری در سطح کشور وجود دارد.

جعفری با بیان اینکه در حوزه ملی 6 خطه کردن محور اصفهان- شهرضا با وجود محدودیت ها تعطیل نشده است، گفت: نقاط حادثه خیز این محور حذف و طول مسیر محور شهرضا به اصفهان 3 خطه شدن آن انجام شده است، سه زیرگذر در این محور است که به محض تأمین اعتبار اجرای آن آغاز می شود.

 فرماندار شهرضا با بیان اینکه در سال گذشته بهره برداری از تصفیه خانه تصفیه فاضلاب شهرضا توسط شهرداری انجام شد، بیان کرد: طرح تفصیلی شهرضا یک دهه بود به دلیل حجم بالای ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهر معطل مانده بود، با ورود استاندار به شهرضا در اولین سفر شهرستانی طرح تفصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه سوءاستفاده از اراضی کشاورزی در شهرضا را نمی دهیم

اجازه سوءاستفاده از اراضی کشاورزی در شهرضا را نمی دهیم