مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 09:072022-09-10اجتماعي

استقرار چادرهای گاوبانکی در زیستگاه های مرال


رییس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: چادرهای گاوبانکی به منظور حفاظت از این گونه ارزشمند در مناطق حساس و زیستگاه های مرال مازندران مستقر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، کوروس ربیعی رییس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به آغاز فصل گاوبانکی، اظهار کرد: فصل گاوبانکی تا پایان نیمه نخست مهر ماه دارد.

وی افزود: طی این مدت محدودیت تردد، حضور افراد در زیستگاه های مرال و همچنین  ورود هرگونه تور های گردشگری در طبیعت ممنوع است.

رییس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست مازندران تصریح کرد: چادرهای گاوبانکی به منظور حفاظت از این گونه ارزشمند در مناطق حساس و زیستگاه های مرال مازندران مستقر شده است.

ربیعی درباره مهم ترین زیستگاه های مرال، یادآور شد: مناطق هزارجریب بهشهر، نکا، پناهگاه حیات وحش دودانگه و چهاردانگه و منطقه حفاظت شده البرز مرکزی از مهم ترین زیستگاه های مرال در مازندران محسوب می شوند.

وی در پایان گفت: در کنار اینکه این ایام محیط بانان برای حفاظت بیشتر از این گونه در طبیعت مازندران حضور دارند لازم است مردم هم به توصیه ها توجه کنند و از ورود به زیستگاه های مرال پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار چادرهای گاوبانکی در زیستگاه های مرال

استقرار چادرهای گاوبانکی در زیستگاه های مرال