مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:572022-09-10اقتصادي

کوره های آجرپزی منطقه 19 به بزرگترین فرصت این منطقه تبدیل خواهد شد


شهردار تهران با بیان اینکه منطقه 19 ظرفیت بی نظیری برای الگوهای زیست شهری دارد، گفت: کوره های آجرپزی منطقه 19 به بزرگترین فرصت این منطقه تبدیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، افتتاح  بوستان ایرانیان در منطقه 19 دانست و گفت: منطقه 19 ظرفیت بی نظیری برای الگوهای زیست شهری دارد و معاونت شهرسازی و سازمانهای مرتبط آن مکلف شده اند که چهره مناطقی که تهدیداتی از این جنس را تغییر دهند و الگوهای جدیدی برای تهران خلق کنند.

وی ادامه داد: 23 کوره آجرپزی که تهدید منطقه 19 است به بزرگترین فرصت این منطقه تبدیل خواهد شد و باید در سال های آینده آنگونه تغییر کند که برای نقاط مختلف شهر با اقبال به سمت مناطق جنوبی بیایند و حداقل امکانات را دارند به عنوان الگو نگاه کنند.

شهردار تهران تاکید کرد: آینده نزدیک چهره این منطقه تغییر خواهد کرد همانطور که چهره این نقطه تغییر کرده و خرابه های پیرامونی آجرپزی بود.

وی با یادآوری اینکه قبل از انقلاب کل فضای سبز شهر تهران 4 هزار 200 هکتار بود و تنها 75 پارک داشتیم و امروز این شهر، 59 هزار هکتار فضای سبز دارد و با کارهای جهادی پیش رو 1500 هکتار دیگر هم امسال به آن اضافه می شود، کفت:  باید با تملک و توسعه فضای سبز، به عنوان تنفسگاه استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوره های آجرپزی منطقه 19 به بزرگترین فرصت این منطقه تبدیل خواهد شد

کوره های آجرپزی منطقه 19 به بزرگترین فرصت این منطقه تبدیل خواهد شد