مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 11:022022-09-10اقتصادي

مطالبات گندم کاران کردستان پرداخت شود


نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره گفت: مطالبات گندم کاران کردستانی حق اصلی آنان بوده و باید هرچه زودتر پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات و انتظارات بخش کشاورزی در سنندج، اظهار کرد: مهمترین سازمان در استان با توجه به گسترده فعالیت ها و اقدامات جهاد کشاورزی است به گونه ای که محور توسعه استان نیز از همین بخش گذر می کند.

وی تصریح کرد: پرداخت وجه خرید تضمینی گندم حق کشاورزان است و نباید به هیچ وجه به تاخیر بیفتد براساس برنامه ریزی و پیگیری های صورت گرفته مطالبات کشاورزان به زودی پرداخت می شود.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می رود مطالبات کشاورزان گندمکار در اسرع وقت پرداخت شود؛ چراکه با توجه به افزایش هزینه های تولید، کشاورزان اکنون زیر فشار هستند.

فتحی با اشاره به وعده تحقق نیافته در زمینه پرداخت وجه گندم به کشاورزان گفت: برای اینکه تولید محصول استراتژیک گندم در سال های آینده به مشکل برنخورد، باید هرچه سریع تر مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

وی افزود: اینکه سرمایه.

گذاری به استان وارد می شود و در پرسه اداری گیر کرده و بعد از 6 ماه قیمت تمام شده پروژه برای آنها افزایش پیدا می کند موجب شده رغب سرمایه گذاری در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات گندم کاران کردستان پرداخت شود

مطالبات گندم کاران کردستان پرداخت شود