مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 15:572022-09-10حوادث

فرمانده انتظامی شرق استان تهران: کمترین جرم و جنایت در قشر ورزشکار رخ می دهد


فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: وقتی آمار جرم و جنایت را بررسی می کنیم می بینیم قشر ورزشکار کمترین سهم را دارد که نشان دهنده ارزش و جایگاه والای ورزش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حامد رستمی رییس اداره ورزش و جوانان ورامین ظهر امروز به همراه پرسنل خود با سردار عزیزی فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران دیدار کرد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در این دیدار ورزش را امر به معروف دانست و اظهار کرد: وقتی آمار جرم و جنایت را بررسی می کنیم می بینیم قشر ورزشکار کمترین سهم را دارد که این خود نشان دهنده ارزش و جایگاه والا ورزش می باشد.

وی گفت: برای سرعت در مسیر بالندگی و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بایست همه ما با پیروی از ولایت فقیه، ارتقاء روحیه جهادی و انقلابی، درمسیر خدمت گذاری گام برداشته واز آن پاسداری کنیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: امیدواریم با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و با ایجاد ورزش در بین جامعه و شورو نشاط اجتماعی، دغدغه ها و ناهنجاری ها و آسیبهای اجتماعی را به حداقل برسانیم.

حامد رستمی رییس اداره ورزش و جوانان ورامین در ادامه این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات زحمتکشان نیرو انتظامی جهت برقراری امنیت مسابقات ورزشی اظهار کرد: نیروی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی شرق استان تهران: کمترین جرم و جنایت در قشر ورزشکار رخ می دهد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران: کمترین جرم و جنایت در قشر ورزشکار رخ می دهد