مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 22:072022-09-10دانش

آزمایشگاه معتمد محیط زیست در بخش هوا و صدا در اردبیل افتتاح شد


آزمایشگاه معتمد محیط زیست در بخش هوا و صدا با حضور مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، داود سیف زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاح آزمایشگاه  معتمد محیط زیست در بخش هوا و صدا در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرذ: مجوز آزمایشگاه معتمد محیط زیست در بخش هوا و صدا  اواخر مرداد سال جاری توسط سازمان حفاظت محیط زیست صادر شده است.

وی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی اولین و تنها دانشگاه استان اردبیل است که مجوز آزمایشگاه معتمد محیط زیست را کسب کرده است.

سیف زاده از اهداف و مزایای راه اندازی این آزمایشگاه را ارتقا و توسعه آزمایشگاه های معتمد محیط زیست در استان توسط سازمان حفاظت محیط زیست، کاهش هزینه های جاری واحدهای صنعتی و غیرصنعتی استان، رونق اقتصادی و نیز اشتغال زایی برای افراد بومی، ارتقای وضعیت پایش و نظارت های کنترلی در صنایع مستقر در استان از نظر آلودگی های زیست محیطی بصورت مطلوب و ضابطه مند ذکر کرد.

حسن قاسم پور، رییس سازمان حفاظت محیط زیست استان اردبیل هم در این آیین با اشاره به تفاهم نامه این سازمان با دانشگاه محقق اردبیلی در زمینه های مختلف علمی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه معتمد محیط زیست در بخش هوا و صدا در اردبیل افتتاح شد

آزمایشگاه معتمد محیط زیست در بخش هوا و صدا در اردبیل افتتاح شد