مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 08:572022-09-11سياسي

جلسه کارگروه تخصصی نیازسنجی و به روز رسانی منابع درسی آموزش های هنری


جلسات تخصصی مشورتی برای نیازسنجی توسعه و ارتقاء کیفیت آموزش در هنرستان های هنرهای زیبا و آموزشگاهها و مراکز آموزش هنری در دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری با تعامل و همکاری نهادها و سازمان های ذیربط برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اولین  جلسه نیازسنجی و به روز رسانی کیفیت آموزش های هنری ، با حضور محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش و اساتید رشته های مختلف  هنری شنبه 19 شهریورماه برگزار شد.

در این جلسه اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش ضمن خیرمقدم با اشاره به اهمیت به روز رسانی رشته ها و سرفصل های آموزش هنر در تمامی مراکز آموزشی گفت: با توجه به دغدغه های موجود مبنی  بر توسعه و ارتقاء کیفیت آموزش هنر در سراسر کشور،در صدد تشکیل کارگروهی با حضور اساتید با تجربه در حوزه های مختلف آموزش های هنری هستیم تا بتوانیم  با زمان بندی مشخص  براساس استانداردها اقدام  کنیم و به یک بسته جامع آموزشی برسیم.

مدیرکل دفتر آموزش افزود : کلیت و هدف ما از  برگزاری مستمر و مداوم  این جلسات تخصصی مشورتی برای نیازسنجی و برنامه ریزی درسی و به روز رسانی سرفصل های رشته ها ی هنری مورد تدریس در هنرستان های هنرهای زیبای و آموزشگاهها و مراکز آموزش هنر است تا  بتوانیم با  هماهنگی ایران، نیما گوران  مدرس رشته موسیقی در هنرستان موسیقی پسران تهران، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کارگروه تخصصی نیازسنجی و به روز رسانی منابع درسی آموزش های هنری

جلسه کارگروه تخصصی نیازسنجی و به روز رسانی منابع درسی آموزش های هنری