مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 11:072022-09-11بين الملل

آماده باش هلال احمر استان مرکزی به منظور خدمات رسانی به زائرین اربعین


سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: 16 پایگاه و تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر آماده خدمت رسانی به زائرین حسینی در سطح استان هستند.

- عبدالکریم شعبان زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به بسته شدن مرزهای عراق به دلیل اظهار کرد: اقداماتی از روز جمعه توسط جمعیت هلال احمر استان به منظور خدمات رسانی به زائرانی که در مسیر هستند در حال انجام است.

وی افزود: 13 پایگاه جمعیت هلال احمر استان مرکزی به حالت آماده باش در آمده اند و در حال خدمت رسانی به زائرانی هستند که از مسیر استان مرکزی عبور می کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه پایگاه امداد و نجات شهید احمدی بیغش در شهر توره شهرستان شازند، ورودی استان مرکزی برای زائرانی است که از سمت غرب کشور در حال برگشت هستند، ادامه داد: در این پایگاه شرایط اسکان اضطراری برای زائران فراهم شده است.

شعبان زاده ادامه داد: 730 باکس آب معدنی یک و نیم لیتری به ارزش 16 میلیون تومان توسط خیرین تامین و در این پایگاه دپو شده است تا در صورت نیاز بین هموطنان توزیع شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر آماده باش و فعالیت 13 پایگاه امدادی استان، 3 دستگاه خودرو آمبولانس نیز در سه محور اراک قم، اراک توره و اتوبان ساوه همدان به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران مسقر شدند تا با تمام توان عملیاتی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش هلال احمر استان مرکزی به منظور خدمات رسانی به زائرین اربعین

آماده باش هلال احمر استان مرکزی به منظور خدمات رسانی به زائرین اربعین