مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 14:522022-09-11بين الملل

مملکت داری به «دستور» نیست!


   «دستور» حتی در پادگان ها نیز رنگ باخته و روش های جای گزین در حال تمرین است.

کیست نداند که چُنین نیست و مملکتِ دستوری سر از ناکجا آباد در می آورد؟ -     دستور حتی در پادگان ها نیز رنگ باخته و روش های جای گزین در حال تمرین است.

کیست نداند که چُنین نیست و مملکتِ دستوری سر از ناکجا آباد در می آورد؟    عصر ایران؛ امید دریسی- وضعیت زائران ایرانی در غرب کشور مابین مرز ایران و عراق را همگان می دانیم و از طریق رسانه ها خوانده، شنیده و دیده ایم.

   بنابراین هیچ نیازی نیست چنین وضعیتِ اسف باری را که ناشی از ضعفِ مدیریتی یا ترجیح تبلیغات بر واقعیات و امکانات است، کمتر یا بیشتر از آنچه هست بازتاب دهیم.

لذا آن چه که این روزها شاهد آن هستیم به تعبیر محمد باقر  قالیباف رییسِ مجلس اصول گرای کنونی  و نه درباره این موضوع که در انتقاد از عملکرد دولت سابق- اگر نگوییم اوج بی عرضگی است اما قطعاً یک افتضاح مدیریتی محسوب می شود.

    هفته ها از طریق تبلیغات در رسانه های حکومتی مردم به راه پیمایی اربعین ترغیب شده اند، کمترین کار این بود که باید پیش بینی های لازم را می کردید، زمان کافی هم وجود داشته است این که دیگر سیل نبوده تا بگویید غافل گیر شده اید!    مشخصاً عملکردِ یک سالهٔ ابراهیم رییسی و مجموعهٔ تحت امر وی نیازی به آنالیز ندارد؛آن چه عیان است چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مملکت داری به «دستور» نیست!

مملکت داری به «دستور» نیست!