مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 23:172022-09-11حوادث

کشف جسد پاراگلایدر سوار در جنگل


عملیات جست و جو برای یافتن یک پاراگلایدر سوار که در جنگل های گلستان سقوط کرده بود پس از 4 روز با پیدا شدن جسد این فرد پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، قاسم غریب، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان درباره این حادثه گفت: ساعت 13 و 20 دقیقه روز چهارشنبه گذشته خبر سقوط سه نفر با دو پاراگلایدر در محدوده جنگل درازنو از سوی اورژانس به ما اطلاع رسانی شد.

بلافاصله پنج پایگاه کردکوی، مرکز استان، بندرترکمن، بندرگز و علی آباد کتول با 20 تیم عملیاتی راهی محل شدند.

تعداد نیروهای به کارگیری شده در این عملیات 66 نفر به همراه دو دستگاه آمبولانس، 9 دستگاه کمکدار سبک، پنج دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی کمکدار آنست بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از بهره مندی از هشت ست کوهستان، یک فروند هلی کوپتر با یک پرواز 5 ساعته و یک قلاده سگ زنده یاب خبر داد و گفت: دو نفر از حادثه دیدگان توسط تیم های جمعیت هلال احمر پیدا شده و پس از رهاسازی به منطقه امن انتقال داده شدند اما از نفر سوم خبری نبود و جست و جوی اعضای هیأت کوهنوردی و هلال احمر بی نتیجه ماند، با این حال و با وجود نامناسب بودن وضعیت جوی جست و جو ادامه پیدا کرد و سرانجام روز گذشته جسد نفر سوم در منطقه قاطر بانی بالای زغال انبار توسط هلی شات و پاراموتور یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد پاراگلایدر سوار در جنگل

کشف جسد پاراگلایدر سوار در جنگل