مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 08:172022-09-12دانش

خطیبی: دانشگاهی که رکود علمی دارد در تراز انقلاب اسلامی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی، معاون مالی و اداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دومین دوره دانش افزایی و توانمندسازی بسیج اساتید در مشهد مقدس گفت: - معاون مالی و اداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از نشاط علمی، نشاط معنوی و نشاط سیاسی به عنوان سه مولفه دانشگاه تراز انقلاب اسلامی نام برد و گفت: دانشگاهی که رکود علمی دارد در تراز انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی، معاون مالی و اداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دومین دوره دانش افزایی و توانمندسازی بسیج اساتید در مشهد مقدس گفت: در عالی ترین سطوح وزارت علوم از نظرات اساتید بسیجی استفاده و از نهضت استادی بسیج حمایت می شود.

وی با اشاره به تغییر گفتمان در دولت سیزدهم افزود: به دلیل اعتماد مردم اتفاقات مهمی افتاد.

منش دولت سیزدهم تغییر گفتمان و عملکرد است و این تنها یک شعار نیست.

خطیبی به دیدار هیات دولت با رهبر معظم انقلاب و بیان توفیقات این دولت از لسان رهبری اشاره کرد و گفت: به پشتوانه اعتمادی که مردم به این دولت کردند تصمیمات و برنامه های مهمی اتخاذ شد و جراحی های اقتصادی بزرگی صورت گرفت.

ما در شرایطی دولت را تحویل گرفتیم که هم خزانه خالی بود و هم باید به برخی تعهدات دولت عمل می شد، شرایط همچنین بسیار سخت بود و کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیبی: دانشگاهی که رکود علمی دارد در تراز انقلاب اسلامی نیست

خطیبی: دانشگاهی که رکود علمی دارد در تراز انقلاب اسلامی نیست